Monday, May 4, 2009

Cerita Mayraa

kat klinik...


Hari ni Humaira tak pergi school...terpaksa batalkan sebab dia tak bpe sihat lagi. mmm risau gak ni. Hari ni dah masuk hari ke-6 dia demam. TApi Alhamdulillah...pagi ni nampak dah ok....HArapnya demam dia dah baik la hari nie....Semalam beriya juga badan dia...panas...cuaca sejuk sekarang ni...kesian my little Mayraa...



Hari sabtu lepas kitorang pegi klinik...Morphett Ville Medical Centre...kiranya ni fiest time pergi jumpa doktor officially...biasa la kat sini setakat demam2 biasa pergi farmasi jer, beli ubat. Ni sebab dah 3 hari tak baik2 lagi, risau juga kan...




Humaira cam biasa la...jumpa jer Dr. , mmm menangis nya mak oiii..kesian la plak aku tgk anak aku ni...mmm kata Dr. dah ader jangkitan kuman sikit dalam telinga...mungkin sebab batuk, kahak tak leh keluar...jawabnya makan anti biotik lagi....hai risaunya mak oiiii...tak tau nak citer...Aku ni kiranya dah risau tahap gaban...ye la teringat dia kena warded seminggu last year....mmm kami doakan moga Humaira sihat2 walafiat sentiasa...Ameen

mmm satu lagi...agaknya dia nak tumbuh gigi kot...gigi geraham. tue la agaknya sampai demam tue...


Haaa..hari ni utk bfast aku wat kuih keria...hehhee aku belajar ngan member2 kat sini...tak la susah sangat...tapi sebab tak pernah buat kan...ye la kalo kat mesia hehhe tak de masa nak buat, lagipun sumber banyak...pagi2 beli je la kat kedai. Tapi kat sini kalo teringin nak makan, terpaksa la wat sendiri...mmm kira ok la...jadik. Setakat kami nak makan...hehe



ni la rupanya kuih keria aku..hehhe

No comments:

Post a Comment